Thursday, November 20, 2008

new b0rn bl0gger

selamat berblog kepada diri sendiri..=)

sekadar mencari tempat untuk bercerita sbb aku duduk dlm hutan sorang2..sesuai rsnyer wujudkan blog ni.akan aku hamburkan sume cerita ala2 madagascar aku di dlm hutan ni..n sila biasekan diri dgn kesalah ejaan sbb aku mmg terkenal dgn org yg slalu salah eja.pasti fail kalo amik course tesl. sbb tu aku kat cni..berkecimpung dlm dunia psychology..jgn risau..aku bukan org yg psycho..

exam week wat aku letih..thesis lg wat aku letih..pendek kata bulan yg meletihkan.muka dr.zaidi buat aku lg letih! argh! argh!aku perlu optimis...(aku sayang dia..dia baik..ckp serupa bikin..sgt realistik..slalu puji2 keje aku...eh mmg baguslah dia neh.supervisor plg best penah aku jmp =)) aku dah start train diri sendiri utk hafal skrip ni setiap kali selepas jmp dia...wajib hafal!

maaf..hari ni bukan lah hari yg bagus..sedikit messy..




tp xpe..aku ade ubat...nabil adalah sejenis ubat..ade byk sebab kenapa aku letakkan gmbr dia dan iktiraf dia sbg ubat...tp awas! ubat ini hanya mujarab utk aku sahaja..=p

jumpa lagi!

1 comment:

atreyu strange said...

selamat dtg ke kancah blogging yer cik pejah.. hehe.