Sunday, December 14, 2008

lifetime hobby...

ini adalah fasa di mana aku mmg tgh sgt berselera makan..nmpk maknn aku xkan tolak..n last friday aku jen n si pin ke murni PJ mkn ape yg patut..best mknn kat cni nnt aku nak dtg lg..mkn lg..mkn dan mkn..my lifetime hobby =)


erm...lazat kan? dragon pizza n mee raja..tmpt ni xde menu..kalo korang nak mkn kene usha2 meja org lain..pastu tunjuk2..sy nak yg cam mamat belakang ni mkn..air sy nak yg mcm dlm dulang bangla bj kuning tu bwk..bla..bla..bla..


bertindak seperti Maria Tunku Sabri =p




maaf..tuan pny badan xbenarkan aku upload gmbr ni..tp gmbr ni je la yg menarik utk tayang air ni..mahap yer tuan pny badan..jgn risau..mereka xkan kenal kamu..=p

6 comments:

atreyu strange said...

ahaa. aku mau reveal sape tuan punyer bdn bley??
*sambil angkat kening gaye jahat*

NaBiLSioTT said...

aku tak pueh hati tul arrr..
gi sini tanpa pengetahuan aku..
haihhhh..
konsentrat tull..

peja said...

jen- jgn jen! biarkan menjadi tny tanye...(budget org xtau ar...)

nabil- jgn la terlalu jeles..nak tgg u bwk berjanggut i..pini gak yg bwk i dtg cni..ops! termention name plak..adeih..

C i k P i N said...

maw mati ka tayang gamba comot aku ya??? lenkali tangkap gamba nampak muke aku sila sound dulu. bley pakai bedak banyak2 ngan lipstick merah macam gwen stefani!

peja said...

haha..tuan pny diri dah mengaku..bukan salah aku ok..ko yg mengaku sendiri..lalalala~

cik bit said...

keji la kalian
pegi sana x ajk aku
huhuhuh
smapai ati..
huhuhuh